TOP 10 ANIME YANG PALING DITUNGGU-TUNGGU!


AS'SALAM!


lama betul aku dah tak update blogg nie.
yelaa sejak bergelar pelajar nie, banyak sangat komitmen yang di perlukan.
sampai berhabuk dah blogg nie. HEHE.

so hari nie aku nak update pasal 10 anime yang paling ditunggu-tunggu bagi peminat anime.
mesti peminat peminat anime tak sabar nak tunggu anime musim luruh nie.
dipercayai, siri anime untuk musim luruh nie akan mendapat persaingan yang sengit.
jum tengokk anime ape je yang macam gempak sangat nie.
enjoyy!!

1. WORKING!!

2. TAMAYURA~HITOTOSE~

3. BOKU WA TOMODACHI GA SUKUMAI

4. SHINRYAKU!IKA MUSUME

5. SHAKUGAN NO SHANA III

6. FATE/ZERO

7. HUNTER X HUNTER

8. LUPIN III

9. PERSONA 4: THE ANIMATION

10. BAKUMAN II

p/s : ada la satu dua yang aku teringin nak tengok. HEHE.


2 comments:

forever yours said...

pakcekkkk ~ bukan ke no 4,5,6,7 tu dah lama ade ? ke season baru. tingtong HAHA

forever yours said...

pakcekkkk ~ bukan ke no 4,5,6,7 tu dah lama ade ? ke season baru. tingtong HAHA