center

puasa! puasa! puasa!




!AS'SALAM!


takk lame lagi dah nak PUASA
ishh tak sabau lakk rase nyee
syukur Ramadhan dtg lagii
dengan HATI yg terbuka aku menjemput kedatangannya
amin!! :)


TARGET aku tok pose taon nie
dan berikutnya (if ade umur y pnjang):

1. nak pose PENUHH
2. kurangkan MULUT puaka
3. jaga pandangan MATA
4. cube KHATAM dalam sebulann
5. TAWARIKH kasi penuh kedatangan
6. semua di atas. HEHE.

harap2 tercapai la ape y aku target tu
even satu je punn :)

kalau pose nie mesti ade mkanan "WAJIB ADA" .hehe.
aku taktau ape mkanan pebret aku
tapi aku mesti kena ada KEBAB!
cite dye tiap2 hari la aku berbuka gan kebab..
pelik pelik je aku nie kann. HAHA.
tp dah tu aku suke AAK - Ada Aku kesah :P


tapi siyes doe aku suka gilaa kebab
dan bila aku makan
sumpah comot + selekeh = comel! HEHE
lantak laa. janji benda aku LAYANZZ. Ahaks.

smpai sini jela merepek
korg jgn ponteng2 pose aw
pose biaq penuh
mane y takley penuh tu jgn lupe ganti
HEHE.
and jgn lupe beribadah
nie la masa y terbaek tok berlumba lumba melakukan amal :)




No comments: