bila aku bercerita...!


AS'SALAM!

rase macam lama je tak update kann.
hari nie aku nak cakap tentang CINTA!
cewahh. berjiwang lakk aku memalam nie.
aku sebenarnya masih tertanya tanya,
adakah CINTA SEJATI tu masih wujud di alam moden macamnie..?
yelaa kan, sekarang semua benda mesti ada kaitan dengan duit.
nak awek pun pancing dengan duit je.
apekah...?! DANG!

tapi tu bukan aku, sebab aku takde duit! HAHAHA.
aku single dan masih tercari cari sesuatu yang dipanggil CINTA.
ramai dah perempuan aku kenal.
tapi takde sorg pun yang dapat tunjuk kan aku benda tu.
HEHE. (poyo) :P


aku nie choosy sikit.
mmg susah org choosy nie.
kadang kita suka org tu, orang tu pulak tak suka kita. #KenapaSingle
mungkin masih ada yang lebih baik kt luar tu yang masih belum aku ketemu.
AHAKS!


so sape sape yang dah ada bf/gf,
korg jage la elok elok kay pasangan korg.
jadi pasangan yg romantik.
macam gambar kat bawah nie.
style. enjoyy!!


8 comments:

Kho Ara said...

ada jugak yg sejati...tp xbnyk..huhu

::koizora_ emy:: said...

nice entry.hehe :)

::Emy`s st0ry mAu cElita:: said...

caittt ! HAHA

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

FA DATANG DARI KOREA.. SORI LA LAMBAT JENGUK..HEHE..
FOLLOW ALREADY..
COP!! NICE BLOG..:)

nur hanis II said...

insyaAllah ada punyaa ,ada jodoh ada lah :)

Azar Azlan said...

@Kho Ara harap harap ketemu la ye :)

De'La Roses said...

mmg susah nak cari cinta sejati dah..huhuh :)

Cik Meeja said...

Centa memang mengasyikkan..Nak tau sejati or tidak, perlu lalui dulu..Banyak pahit dan manisnya..Dah lalui semuanya baru kita tau bahawa cinta tu sejati atau tidak..U'll find someone one day! No worries~ ^_~