center

MY CRUSH IS BACK!!



ASSALAMUALAIKUM WBT.

YESSSSSSSSSSSSSS!!!!!
First of all aku nak gtau yang final aku dah habis. Memang susah paper dia. Rasa nak mencarut bagi setiap soalan yang keluar, lagi lagi paper last. Aku boleh lak demam time tu sebab study kat KFC ( aircond kuat sangat ). LOL.
Apa apa pun aku pasrah jela apa pun keputusan yang keluar. Siapa suruh tak study kan. #padanmukaaku

Kesian blogg aku nie, dah berhabuk dah. Korang tak tolong bersihkan ke? HEHE.
Seperti pepatah, 'Ibarat menyuruh orang datang rumah, dan ajak dorang kemas rumah korang bersama sama'. LOL.
Rosak bahasa Malaysia aku. HEHE.
Apa yang aku nak update hari nie ialah pasal seorang perempuan.

Semalam aku syokk gila sebab orang yang dah lama lost contact dengan aku, dah berjaya dicontact balik. HEHE. Siapa tak suka bro. #happygilaa
Dia ni kuat sangat merajuk nye. Aku lost contact dengan dia pun sebab kemerajukan dia la #rosakBMaku
Punca dia merajuk sebab 'aku taknak webcam dengan dia' .LOL.
Sampai 6bulan kott aku hilang budi bicara dengan dia. Last last semalam baru jumpa. Borak terus tak hengat dunia. HEHE.
Perempuan perempuan~ #sigh
**Baru perasan, mukadimah panjang, isi kurang. HEHE.

*She's my bestfriend and my crush! HAHA.

p/s : Dia 'syok' kat aku jugak. #inirahsiakita .LOL.







34 comments:

Live to Life said...

xpe la azar . aku da clash dengan die . kau layan je la die . aku tak kesah . haha !

Salina said...

untglah akak comel minta abng .. haha :)

iAmCekbolat said...

haha.. syok kat ko? ke ko perasan ni dude? hehe

tuu bakal mummy aku eh? Hey Mummy! haha..

Azar Azlan said...

@Live to Life haha. semua kau punya la camtu? :P

Azar Azlan said...

@yaya haha. comel la sgt yaya oi :P

Azar Azlan said...

@CekbOlat-bOlat perasan takde dalam kamus diri aku. hahaha

Eudora Priscilla said...

awww :) glad you found her back! hehe.. comel g2

Cik Para said...

wah... bese lah perempuan majuk mmg lama.. alhamdulilah dia kembali.. take care dia..

Azar Azlan said...

@DoRa Priscilla you pun comel jugak priscilla :) btw, tengs :)

Azar Azlan said...

@Cik Para 6 bulan sangat lama. hehe

faraheartbeat said...

dy cantik :)

Azar Azlan said...

@faraheartbeat kembang dia nnt. hehe :D

Cerita Saya, said...

Hot ya crush kamu!!!

Azar Azlan said...

@Cerita Saya, hot? nope la. just a simple girl with a simple heart for me. :P

syamimihaziqah said...

Hot gila crush ang woii!
Sumpah tak percaya! HAHAHAHA

:p

Azar Azlan said...

@ieqa okay fine ayat jeles. hahaha. :D

iLabuh said...

hye . jealous tgk blog kamOo ! nice meyh ! anyway , done follow u . hit me back .

midynasz.blogspot.com

Azar Azlan said...

@MiDy NaSz simpel blogg laa. will do. and tengs for comin. cewahh. haha

Qalesya Danielle said...

~untung lah mr.suak :p

Azar Azlan said...

@Baby Qalesya ehem ehem . :D

Qalesya Danielle said...

ape ehem ehem?u sakit tekak ke?sape eh crush u tu?mcm kenal lahh :p

Azar Azlan said...

@Baby Qalesya haha. tersedak kejap. hehe. u nak tau ke? nak i gtau ke my baby qalesya? :)

Qalesya Danielle said...

tersedak? :p meh sni meh,mnum air skit :P haha! haaa,bgtau ape nye mr.suak?opssssss!

Azar Azlan said...

@Baby Qalesya nak air dari you, konpem tak tersedak lagi. hehe. i nak bgtau la siapa ms.suak i. you la. opsss. :P

Qalesya Danielle said...

opsss..ape ape?haha! ~mr.suak~ :p

Azar Azlan said...

@Baby Qalesya to public in here. hahaha. kantoi :P

apiezhrizky said...

result masti gampak baa . MANTAP tu JOE . AMin .:)

Qalesya Danielle said...

#nirahsiakita,#happygilaa.BYE!

anis aniesa said...

she's beautiful ! :)

Azar Azlan said...

@apiezhrizky haha. amin~ harap harap la :D

Azar Azlan said...

@anis aniesa yes she is :)

Azar Azlan said...

@Baby Qalesya eh eh. suka nya ms.suak nie. :D

Qalesya Danielle said...

wahhhhhhh! ~ikan duyung singgah kt blog mr.suak lah..untung lah~ :P

Qalesya Danielle said...
This comment has been removed by the author.