center

NAK TRY..?!!




ASSALAMUALAIKUM WBT.


Habis sudah segala test, assignment, quiz, lab dan sewaktu dengannya.
Yang menunggu aku sekarang, meja dan kerusi final kat dalam dewan je.
Wuhuuuuu, takut la nak hambek final, carry mark dah lah rendah. Puuiiii! HAHA.
Apa apa pun sekarang, lupakan kejap final tu. Jum kita fokus dekat tajuk kita hari ni.

McDonald's Fantasy Football.

Haa siapa tahu benda apa tu, angkat tangan, kaki, kain dan segala apalah yang boleh diangkat. HAHA.
Ini macam fantasy premier league lah jugak. Bagi siapa yang dah pernah main, tahulah.
Yang perempuan berminat boleh join. Tak minat takpe, takde masalah. :)
Bagi yang belum daftar lagi, korang klik je nama McD kat atas tadi tu.
Boleh register guna Facebook korang. Senang sikit.
Lepas tu, korang pilih lah pemain yang korang minat, seperti contoh:


Dah habis set up team, korang boleh lah join league.
Aku ada satu league. Yang dah lama setup team pun boleh terus join league nie.

Cara nak join league :

First, korang cari dan tekan 'leagues'.


Lepas tu, tekan..

Pilih 'private league' tau.

Yang terakhir korang masukkan code yang aku bagi. Nie code dia, 153330-48867.
Dah siap! :)
Sambil tengok bola, dapat lah kita 'berlagak' macam manager sikit. HEHE.
Enjoyy!!

notakaki : aku dalam dilema nak pilih striker. :P

2 comments:

Hans Hanis said...

hohoho
ada masa aku cuba main benda nih

Azar Azlan said...

@Hans haha. takde masalah. jaoin la league aku nnt ya.