APA KHABAR SAUDARA KITA DI GAZA..?!!

ASSALAMUALAIKUM WBT

Salam Jumaat dan salam Maal Hijrah.


Sedang kita enak bergolek atas katil, dorang yang kat Gaza tu sedang digolek-kan bom.
Sedih melihat saudara saudara kita yang sedang ber-'jihad' untuk mempertahankan holy land mereka dari serangan tentera Zionis.

Sesungguhnya aku tak mampu untuk berbuat apa apa untuk membantu saudara di Gaza.
Hanya doa yang mampu untuk melindungi rakyat Gaza.
Sesungguhnya doa adalah senjata umat Islam dan tolong jangan berhenti berdoa.
Bayangkan jika negara kita diserang sebegitu, dan negara negara lain tidak memperdulikan negara kita, tiada bantuan dan doa, apa yang kita rasa?
Mohon teruskan berdoa selepas solat.

Benjamin Netanyahu, PM israel, lari lintang pukang lepas kena serang. PENAKUT.

notakaki: #PrayForGaza

6 comments:

licha liza said...

stuju sgt dgn awak.. moga 2 mereka d beri kekuatan.

Azar Azlan said...

@licha liza aminn aminn aminn :)

MawardiYunus said...

syahidnya mereka dibumi ALLAH

Azar Azlan said...

@MawardiYunus dorg insan terpilih. :)

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Kita semua selalu dihadapkan pada ribuan kesempatan emas yang tersamarkan dengan baik oleh kesulitan.

Liyaa Mf said...

Tolong berdoa tu pun dah kira berbuat sesuatu. Siapa tahu doa kita yang kecil, bila dah dikumpul2kan dgn umat Islam yang laen, jadi besar maknanya kan? Asalkan ikhlas :D