MASIH BELUM TERLAMBAT..!!

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

ASSALAMUALAIKUM WBT

Diam tak diam, besok dah nak puasa dah.
Sekejap je kan. Rasa macam baru semalam je sambut raya. HEHE.
Harap harap puasa tahun nie penuh la ye macam puasa tahun tahun yang lepas.
Tak nak la ponteng dah macam zaman bebudak dulu.
Minum air paip dalam toilet la. Beli roti makan dalam bilik la. Sengaja korek hidung. Lupa niat puasa.
Macam macam cara la buat untuk tanak puasa time tu. HEHE.

Apa apa pun, untuk start puasa aku dengan lebih bermakna besok,
aku nak mintak maaf la kat semua samada aku ada buat salah silap secara sengaja atau tidak sengaja.
Marilah kita lakukan seberapa banyak ibadah yang boleh dalam bulan mulia nie.
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK DAN SELAMAT BERPUASA.


Niat puasa dan doa berbuka.


notakaki: Jangan ponteng puasa dan jangan lupa solat ye. HEHE.

13 comments:

Nurzulaiqa Nazri@Professor said...

aah niat. camna boleh terlupa.tq engatkan

Azar Azlan said...

@Nurzulaiqa Nazri@Professor hahaha. malam kang pun boleh dah nak niat. :)

Miss Violet said...

Selamat berpuasa :)

Azar Azlan said...

@Miss Violet selamat berpuasa jugak. :)

muhamad Nazri said...

selamat berpuasa....

Azar Azlan said...

@muhamad Nazri selamat berpuasa jugak bro.

TeQah Khaire said...

Selamat Berpuasa :)

Azar Azlan said...

@TeQah Khaire selamat berpuasa jugak. :)

Nrl Ndh said...

salam ramadhan juga , hehe :)

Azar Azlan said...

@Nrl Ndh selamat berpuasa. :)

Nur Azwa Edora said...

selamat berpuasa ya ! :)

Azar Azlan said...

@Nur Azwa Edora selamat berpuasa. :)

cik natasya (: said...

Salam ramadhan dan selamat berpuasaaa :)