center

ANAK CHEF WAN, CHEF RIZ KUAT 'KENCING'!!


AS'SALAM!


Bagi korang yang tak kenal ini siapa dan pada korang yang baru kenal ini siapa (macam aku), ni la Chef Riz anak Chef Wan yang merupakan salah seorang juri di dalam rancangan MasterChef. Gambar kat atas tu menunjukkan profail Chef Riz yang ada di dalam laman web rasmi MasterChef. Sangat 'hype' kan?

Tetapi The Malaysian Insider telah membongkar segalanya profail Chef Riz yang ada di laman web rasmi Masterchef yang menyatakan is sangat meragukan. 
Pengarah Komunikasi Mario Batali telah dihubungi iaitu Pamela Lewy. Pamela di dalam email nya menafikan penglibatan Chef Riz di dalam restoran mereka dengan berkata "These claims are untrue. Mr.Nadzri has never worked at Babbo..".
Seterusnya, Chef Riz juga pernah bekerja sebagai Sous-Chef di mana merupakan orang kedua terkuat  di dapur di Le Bernardin, sebuah restoran milik Eric Ripert untuk sebuah rancangan popular, Avec Aric. Terkantoinya di sini apabila wakil dari Le Bernardin memberitahu The Malaysian Insider yang hasil pemeriksaan mereka tidak terdapat nama Mohd Nadzri Redzuawan sebagai pernah bekerja di Le Bernardin.
Yang peliknya sekarang, profail Chef Riz telah berubah dan hanya menyebut beliau pernah menjadi pelatih di kedua dua hotel mewah tersebut. Astro Ria hari ni memaklumkan yang mereka memohon maaf di atas kenyataan melebih lebih tentang kelayakan Chef Riz di laman web rasmi MasterChef.



p/s : Takyah la nak menipu kalau nak orang kenal atau cari publisiti. Sangat tak cool okay!



6 comments:

Puan Surina Rashid said...

boleh la dia ni tp diolog macam ekot skrip... then outfit mcm gay

Azar Azlan said...

@Cik Surizwow! pengkritik pertama kita. hehe. tau takpe. tak suka tgk outfit dye. :P

Unknown said...

mmg sgt x cool...boo!!

Azar Azlan said...

@irah afirahboooo! tak cool langsung. ptuih!

hana said...

langsung x cool ok..
wat pe nk tipu2 ni...
haish..

Azar Azlan said...

@hanatau takpe. buka org kesah pun kalau dye hanya pelatih kt hotel tu. cehh.