center

APA JADI MINGGU LEPAS VERSI 2...??

Selesai sudah cerita pasal futsal dua minggu lepas. Sesiapa yang tak tau, tu ada dalam tajuk Apa Jadi Minggu Lepas versi pertama. Dan sekarang versi kedua, dimana apa yang telah aku buat minggu lepas. HEHE.
Aku dengan tanpa suka dan relanya telah diarahkan oleh pihak UniMAP untuk mengikuti program BAKTI SISWA di kampung Sena Rendang, Perlis.


Mula mula memang aku malas gilaa nak pergi, rasa nak ponteng je. Tapi lepas lepak dengan kawan kawan, aku rasa best pulak and rasa nak stay je kat kampung tu sebab aku dapat family angkat yang baik. Nasib baik dia takde anak dara. HAHA.
Gambar gambar kat bawah ni adalah sebahagian apa yang berlaku kat kampung tersebut.
enjoyy!!
















Ini jela yang boleh aku tunjukkan sebab internet macam siput sedut lajunya. Kejup laju, kejap lambat. Geram aku. HEHE. Ada banyak lagi gambar, kalau nak tengok datang bilik aku tau. HEHE.






Which celebrity do you feel fits the brand new sleek #KiaOptima

8 comments:

Unknown said...

cantik kg tu..

Azar Azlan said...

@CikNanaaah. byk sawah padi :)

haffizmohdnoor said...

wah..macam best jer kt sana :)

aswadz said...

student unimap ke? ni haaa... bekas pelajar unimap. hahaha... bakti siswa tu 7 pillars korang ke?

Azar Azlan said...

@haffizmohdnoorbest kott. byk makan je. hehe

Azar Azlan said...

@aswadzalamak, ade senior unimap lak kat sini. haha. aah, 7 pillars nye prgram.

iAmCekbolat said...

wahh.. syiokk.. hmm dlu ckp tak best =,="

Azar Azlan said...

@CekbOlat-bOlatdulu tak pegi lagi. mmg la