center

APA LAGI YANG TINGGAL..?!




ASSALAMUALAIKUM WBT.


CUTI SUDAH HABIS BRO!!
Rumah kata pergi, Universiti kata mari.
Alaa malasnya la nak ber-packing. Dah la barang banyak. *sigh*
Mak aku boleh pulak mengadu, "sayu mama tengok kau kemas beg nie."
Adoi laa, semakin aku rasa berat lak nak tinggalkan rumah nie. :(

Setelah hampir 3bulan menginap kat rumah secara percuma, tibalah masanya untuk aku dihalau pergi.
Besuk aku dah nak gerak balik Perlis. Oh nooooo! Bapak tak best nak tinggalkan rumah.
Makan free, ada tv yang aku kawal remote-nya, bilik tidur sorang, keluar masuk tanpa guard.
Oh alangkah heaven-nya. Haha.
Tapi semua tu kejap je. Lepas nie aku dah jarang balik. Gila apa Perlis - N9 nak balik tiap minggu.
Rabak PTPTipu aku. Haha.
Bukak sem baru nie, aku dapat baru. Hellyeah. Dan yang malasnya, aku kena angkut barang dari rumah lama ke rumah baru. Gila penat baq hang. Yang penting, rumah baru dekat dengan kelas. Boleh bangun lambat. Haha.

Padam segala cuti.

Macam tahun tahun yang lepas, setiap kali nak bukak sem, macam macam lah azam yang orang keluarkan. Tak sampai hujung sem, azam entah ke mana. Sama la macam aku. Haha.
Tapi takpe la, sekurang kurangnya semangat tu ada, walaupun sekejap kan.
Apa apa pun, kepada siapa yang nak masuk sem baru, mulakan semester baru dengan senyuman.
Enjoyy!!

notakaki: Duit PT dah masuk weyy! Haha.

6 comments:

Unknown said...

untung la dpt PT,haha. slmt berjaye belajar

nabila biela said...

samelah kite...jap jew rase cuti kn..hehe..eh cyes duit ptptn dah msuk??

Pha Is said...

sama la... esok dah nk balik U

Anonymous said...

salam..jemput singgah n follow shoppylegacy.blogspot.com , pelbagai tudung menarik ada, promosi sehingga 15 september ini, tenkiu :D

Peeka Syuhada said...

tamo kuar dari umah.. :'3

iAmCekbolat said...

aku cuti sem dh 3blan . hewhew