APA, LAGI SEKALI..?!!

ASSALAMUALAIKUM WBT

Adoi panas panas panas.
Dah dapat sekali, nie nak dapat lagi.
Nanti apa pulak budak lain cakap.
Haishhhh. *mengeluh panjang*

Mesti korang nak tahu kan apa benda laa yang aku duk merepek kat atas tu.
Actually, Uni aku bagi cuti lagi seminggu.
Minggu lepas baru je lepas midterm break selama seminggu.
Ini dapat lagi cuti seminggu. Ya Allah, heaven nya. *joget joget*
Hehe. Uni aku bagi cuti sebab dia nak budak budak dia raikan Deepavali kat rumah dan sambut Awal Muharram bagi yang beragama Islam.
Itu yang dapat cuti seminggu tu.

Tapi yang sedih nya adalah aku tak pulang cuti nie.
Aku ulang lagi, cuti nie AKU TAK PULANG.
Waaaaa. Sedih gila dapat cuti tapi tak balik rumah.
Ini semua gara gara cuti haritu, banyak duit aku habis belanja tak hengat dunia.
Ini la padahnya. So, pengajarannya di sini adalah, 
"berbelanja lah mengikut keperluan dan bukan mengikut hawa nafsu semata." Sekian.


notakaki: Aku rasa macam nak menumpang rumah member yang terdekat. LOL.

2 comments:

Shereen Yahya said...

kesian nya . tape la . dugaan . sabar ea :)

Azar Azlan said...

@Shereen Yahya hehe. tengah bersabar se sabar sabarnya. ;p