PILIHAN SIAPA..?!!

ASSALAMUALAIKUM WBT
BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM

Gembira? Sedih? Seronok? Geram? atau takde perasaan langsung? HEHE.
Aku rasa, PRU kali ini adalah persaingan paling sengit.
Walaupun ada 'adegan' BLACKOUT.
Itu kita tak tahu. Allah je yang tahu apa terjadi.
Setelah berhempas pulas sepanjang musin PRU 13, akhirnya kemenangan berpihak kepada Barisan Nasional. Pilihan rakyat.
Tahniah Datuk Seri Najib Tun Razak.

Perdana menteri Malaysia.

Sejujurnya, aku nak jugak tengok satu perubahan, tapi apakan daya.
Rezeki itu masih belum tiba. Asalkan pihak pihak tertentu jangan berhenti berjuang demi Islam dan rakyat.
Mungkin dengan kemenangan BN nie, harap mereka mereka nie dapat mengurangkan 'mazmumah' yang pernah dorang amalkan dulu dan memimpin berdasarkan Al-Quran dan As-sunnah.
In shaa Allah.

notakaki: Alangkah 'kuat'nya Islam kalau BN dan Pas dapat bergabung.

8 comments:

Syaz Wani said...

Notakaki tu sangat deep. Mohon renungan bersama, sesama Islam.

All we want is a peaceful Islamic country. InsyaAllah~

fiza saiza said...

kan..saya pun nak sangat tengok bn dan pas bergabung....

Azar Azlan said...

@Syaz Wani insyaAllah. mungkin lagi 5tahun. :)

Azar Azlan said...

@fiza saizabelum rezeki lagi mungkin. :)

Jia Rizaira said...

FUh!!!

Sya Chot .. said...

saya nak dan berdoa moga BN ngan PAS bergabung..tu lagi menguatkan ukhuwah sesama islam..xpyh nk salahkan satu sama lain..semua sama,tak semuanya sempurna..:)

syahirah said...

betul tu. alngkah kuatnya Islam jika BN dan PAS bergabung

Ainul Mardhiah said...

Betul tu, teringin sangat nak tengok PAS and BN bergabung. Kalau bergabung, negara akan selamat, akhirat pun selamat. :)